Carina´s Blogg

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Carina - 24 februari 2011 23:00

Han var så söt då han stod där och väntade på mig,min fina son.

Vi gick och handlade mat på en gång som vi sedan åt hemma hos Tobias.Han hade så rent och fint hemma.Känner mig så stolt över honom att han fixar detta så bra med egen lägenhet.

  

Tobias åt Thaimat och jag Sushi.Mums vad gott det var med mat.

Lite mysigt med egen tid med sonen.När vi ätit klart fixade jag med gardinerna sedan drack vi kaffe.Var sedan tvungen att åka vidare till Nykvarn på jaktmöte.

  

Så här bor han-Tobias plus ett litet kök/kokvrå och badrum.Lagom stort för första lägenheten.Vi bestämde att vi ska åka till Ikea någon helg framöver för att inhandla lite mer förvaringsskåp samt lite andra grejer.


Jaktmötet gick bra ,vi åt smörgåstårta och fikade.Väldigt gott var det och mötet flöt på riktigt bra tycker jag.Nu ska jag duscha och sedan lägga mig.

I morgon är det dags för provtaging på vårdcentralen kl 7:15 sen blir det jobb fram till 14.Har som vanligt lite att fixa med efter jobbet i morgon.

Tur att man slutar någorlunda tidigt.Sov så gott.


Kram

Carina

Av Carina - 24 februari 2011 14:15

Sängen vibrerade i natt då blodtrycket skulle mätas.Kent vaknade varje gång och tyckte liksom jag att detta var jobbigt.Men jag svarade honom att tyvärr kan jag inte göra så mycket åt detta.Tur det bara är i natt svarade han.

MEN nu ringde läkaren från Sabbatsbergs sjukhus,blodtrycksmätaren har brakat i hop och denna mätning måste göras om   Så om en vecka igen blir det ett nytt försök.Blev först orolig då han ringde, shit hjärtinfarkt på G tänkte jag.

Min fantasi är rätt livlig och skenar i väg rätt snabbt måste jag säga   

Tur att så inte var fallet.


Lena ringde mig i dag,hon är fodervärd till Hilda.Hon har nu börjat löpa och nästa fredag ska vi åka i väg drygt 70 mil för att para henne.Spännande ska det bli, killen ser så läcker ut så jag hoppas verkligen det blir en tik denna gång som vi kan behålla.


Längtar verkligen efter att få träffa Tobias i dag,känns som en evighet sedan.

Ska bjuda honom på mat,tanken var att han skulle bjuda mig på mat,sa han men pengarna var visst slut och lönen kommer i morgon.Vilken tur att mamma har pengar då   


Ha en bra torsdag

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards