Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Carina - 13 mars 2011 21:00

Då försöker jag EN GÅNG TILL.

Skrev nyss ett inlägg men det gick ej att spara.Inte min dag i dag,allt går liksom åt helvetet känns det som   

Missförstånd då jag bara menar väl osv osv.Nej nu hoppas jag att det inte blir fler motgångar i dag.För det klarar inte jag av.


Blev inte så mycket sömn i natt.Kom hem vid två och var då jätte hungrig,men för lat för att göra mig något att äta.Hade då svårt att sova då magen skrek på MAT.

Åt frukost vid halv nio,sen blev det hundpromenad.Laddade en maskin tvätt och satte mig vid datorn för att lägga ut lite bilder på FB och uppdatera min blogg.

Skulle läsa mina två böcker men satt i telefon en stund med en god vän.

Var ensam hemma och hade bestämt mig för att bara läsa,men så fort jag rör böckerna så får jag magknip.Så jävla tråkigt att läsa.Det går liksom inte in någonting i mitt huvud.Jag känner mig så jävla korkad.

Satt i några timmar och pinade mig.Sen var det dags att börja med middagen.

Plommon och äppelfylld fläskkarre med potatis och en sås på putjolök, äpple och plommon.Detta var Linas sista middag för denna vecka.Nästa vecka måste jag själv hitta på vad det blir till middag.Det är så skönt med Lina veckorna tycker jag.Blir lätt att man ja rättare sagt vi äter samma middag varje vecka med något undantag.


Var till Friskis & Svettis och tränade styrka.Vi var 45 glada motionärer som tog oss dit i dag.Skönt att få röra på sig och rensa skallen.


I morgon ska jag gå på en föreläsning om Sociala berättelser och serisamtal.Det är en arbetsmetod man använder sig av för att förklara för elever med autism.Ska bli intressant att få lära sig detta och att sedan få använda det på jobbet.


Ha nu en bra söndagskväll.

Kram

Carina


Av Carina - 13 mars 2011 12:00

Leva Livet.En underbar show som jag gärna ser om igen,fartfylld och sångvänlig show. Tror bestämt att jag kunde varenda låt   


I går var det äntligen dags för tjej kvällen-Leva livet.Träffades först hemma hos Eva som bjöd på god middag och vin

  

Lena Jag och Eva = tre party sugna damer


     

Caruttan är i farten


        

Efter showen åkte vi till Golden Hits och dansade till slager

Snälla Anders kom och hämtade oss.


Det var en toppen trevlig kväll


Kram

Carina


  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards