Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Carina - 28 mars 2011 20:45

I går då jag hastade mig igenom IKEA så trodde jag att jag hade köpt sex tallrliksunderlägg.Scannade själv in dem vid betalningen och till min stora förvåning upptäckte jag i morse att det var sju tallriksunderlägg.

Så jäkla pinsamt,jag har tagit ett tallriksunderlägg för 19:-   Försökte intala mig själv att det stod tag sju betala för sex.Men nej så stod det ju inte.Jag får helt enkelt betala 19:- då jag åker dit nästa gång.


Det var en bra dag på jobbet.Fick igenom mitt förslag på dagens APT, t-shirts till alla elever samt en varsin fleecejacka till personalen med skolans logga på     som vi ska ha på Ungdoms spelen den 6 maj.


Kan nu börja pricka av lite på min-att göra lista.

Hundmat är inhandlat.Armbandet är hämtat.Gabriellas träningskort på Friskis & Svettis är klart.Viktor är trimmad.Ja det är vad jag har gjort sedan jag slutade jobbet vid 17.Snacka om att vara effektiv   


Det är verkligen jätte roligt att så många har hittat till min blogg och läser den. För ca en månad sedan hade jag 20-30 besökare om dagen.Nu har jag 45-70 besökare varje dag   



  


Tittar med ena ögat på Mamma byter bo.Fy så fruktansvärt att behöva hamna hos en familj som Maria i Skillingaryd.En pappa som inte bryr sig om sina barn och en familj utan regler.Godis och onyttigheter varje dag.Vilket stökigt och rörigt hem och tvättstugan ska vi ju inte tala om.Hur kan en kvinna stå ut i denna röra???


Snart 21:00 kommer mitt favorit program på tv3 "Världens bästa hotell"


Ha en bra kväll

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards