Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Men vad händer?

Av Carina - 29 mars 2011 19:00

Det har varit vårdagsjämning och vi har ändrat till sommartid.Men vad händer?

Jo snön faller och jag med den.Fy fan vad less jag är på denna vinter.

Mars,april och maj är vår månader.Men vi får nog snart kalla dem vinter månader.

Så här såg det ut 2 april 2010,första tussilago,men inte i år....

 I går då jag vaknade började jag känna av min hals, i dag har jag nyst flera gånger.Känner mig frussen,ja som en rugguggla.Får inte bli förkyld i nästa vecka för då blir det ingen operation.Så blir jag förkyld bör jag bli det NU och så ska det gå över till senast tisdag om en vecka.Inga sår på foten och vad gör klantiga jag? Jo sparkar i min fot,bara vänster,över allt.Men än så länge har jag bara fått ont inga sår tack och lov.


Alla som tjänat pengar i min familj 2010 = Isabella,Tobias och Kent har nu fått sina deklarationspapper.Alla tre har blivit glada över hur mycket pengar dom får tillbaks   Men varför har då inte jag fått mina deklarationspapper ? Får säkert restskatt.....Men borde inte få det.Ja eller så spar dom det bästa till sist - Vinnare i familjen är Carina Andersson   


Pratade med Camilla i dag,saknar henne jätte mycket på jobbet.Camilla är så bra att prata med och hon förstår mig till 100% Tack fina Camilla att du finns till för mig.Vi ses förhoppningsvis den 28 april.


Lika bra att få i väg beställningen innan beslutet ändras,ja så tänkte jag i dag.Jagade mina arbetskamrater angående tröj storlekar på eleverna samt personal. Nu är alla töjor beställda och vi kommer att vara så snygga på ungdomsspelen i Sätra den 6 maj.Har fått mycket positiva reaktioner över att jag lyckats få igenom detta med take på motstånd hos vissa   Så gör jag till dem


Det blir ingen träning i kväll eftersom jag inte mår så bra.Det blir till att mysa i soffan med blåbärste och datorn i knät.


Inloggningsuppgifterna har nu kommit från glocalnet och jag kan nu få min mail till denna nya dator.Underbart när alla pusselbitar börja komma till sin plats.


Kram

Carina




 
 
Annci

Annci

29 mars 2011 19:56

Vännen,

jag kan bara hålla med. Till å med vinterälskande jag har ledsnat på det här. Jag vill ha vår. En vår med sopade gator, barn som hoppar rep, ljud av motorcyklar, blommor, musöronprydda träd, sköna promenader... mmmmmm...

Tack och lov smälte den bort på en gång. Så hoppet finns kvar.

Ha en skön kväll i soffan och krya på dig!

STOR VARM KRAM!

http://www.hultstrom.nu

Carina

29 mars 2011 20:06

Jasså har den snö skottande Annci också ledsnat på snön ;-) Det var som tusan,ja då är det nog, vill jag lova ;-)
Jag är en sommar tjej,några månader med snö är väl om men nu har det blivit lite väl mycket.

Hoppas du också får en mysig kväll-
Kramiz till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards