Carina´s Blogg

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Carina - 30 mars 2011 20:15

Det var riktigt underbart att få promenera i solen i dag.Den värmde riktigt skönt.

Åk tränade med en elev till Enskede-Dalen fick då syn på denna stolpe

 


Min elev frågade,vad menas med den stolpen? Ja vad menar dom? Att just på denna stolpe får hundar kissa? Eller är det en hund promenadskylt ?

Har aldrig sett en sådan hundskylt stolpe tidigare.


Ringde till IKEA då jag kom hem.Nu finns vår säng hos dem,9 styckna och jag vill ju så klart åka direkt.Har liksom ledsnat på att ligga på golvet.Vill komma upp mig här i livet.Men kruxet är att vi inte har någon bil.Så jag får hålla mig till tåls. Förhoppningsvis blir det i morgon.


Ålandskryssningen i maj är nu betald och klar.Vi var ett gäng på 14 styckna som åkte förra året.I år blir vi endast tio,alla kunde inte åka med från förra året och det är fyra nya som åker med.Jag är säker på att vi kommer få det grymt kul.

Magnus till dig vill jag säga att samtalet från i går angående paraplydringarna har jag spelat in och ska spela upp för dig på båten   


  Var så trött i morse då klockan ringde vid sex.Trodde det var Kents klocka men han hade gått upp 40 minute före mig.Hade så god lust att stänga av klockan och försova mig i några timmar.Men mitt samvete skulle aldrig fixa det.

Det blir nog en tidig kväll i sängen i kväll med,är inte helt kry.


Ha det bra alla fina vänner

Kram

Carina

































Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards