Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Carina - 1 april 2011 17:00

Vad jag vet så har jag inte blivit lurad än,men dagen är inte slut, så jag är ständigt på min vakt...


Vi har haft program dag med våra elever.Det blev ett besök på operan,bakom kulisserna.Alltid lika intressant med dessa guidade visningar tycker jag.

Riktigt lyx jobb jag har som får vara med om dessa intressanta och spännande dagar.

Vi fick även se när dom repeterade.Mycket slit på kroppen för dom som dansar balett.Två par skor sliter dom ut på en föreställning  á 2000:-

Pension går dom vid 40 år.Attans att jag inte sattsade på balett,då hade jag varit en glad pensionär nu.

    

Detta guldrum kan man hyra för fest,endel gifter sig här. Då blir det ett guld bröllop.Ska nog ta och gifta mig i detta rum om jag gifter mig igen.Jag som älskar guld    


När arbetsdagen var slut blev det en sväng till Trångsund sedan hem för att hämta Kent och där efter blev det Ica Maxi.

Har sprungit runt med dammsugaren,plockat ner tvätt och laddat en ny maskin med tvätt.Kent står vid spisen,det ska bli Älgbiff med hasselbackspotatis och världens godaste calvados sås,mums.Till detta blir det för min del vatten.Ska köra bil tidigt i morgon.


Sov bra i natt i vår nya säng.Kent hade varit uppe tre gånger,men inte märkte jag av det.Är annars väldigt lättväckt.


Nu är det dags att äta.


Kram

Carina 




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards