Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Carina - 6 april 2011 19:15

I förra veckan beställde jag överkast fyra kuddfodral och två mattor i från Jotex. Hämtade mitt paket i dag men allt var inte med.Överkast och två kuddfodral fanns med,resten kommer i mitten av juni.

  

Jag älskar lila som ni kan se   


Inget ont som inte har något gott med sig skrev Annci till mig.Vi hade bokat en träff på fredag 8/4.Men eftersom jag skulle opereras den 7/4 så var vi tvugna att avboka fredagen.Men nu när operationen blev inställd ska vi träffas. Det blir Jense Biff House på Vasagatan.Ska bli så trevligt att få träffa Annci.

Så inget ont som inte har något gott med sig   


I dag kom mina deklarationspapper,även jag gick plus i år   


Pratade med en av tjejerna-Anne Hajas från jägarutbildningen i dag och vi har vekligen fattat tycke för varandra.Vi var båda överens om att vi bara måste fortsätta att hålla kontakten med varandra.

  

Jag & Anne


Kram

Carina



Av Carina - 6 april 2011 16:00

Vilken skit dag!!!!

Inbrott i garaget,Kents vinterdäck tog dom klåfingriga jävlarna.


Läkaren som ska operera mig i mogon har blivit sjuk.Operationen inställd i morgon. Står nu som reserv nästa torsdag 14/4.Men hur många avbokar sin operation? Jag har ställt in mig på att det inte blir någon.Nytt datum då är 18 maj vilket betyder att jag ej kan åka till Malta.Så det går bort eftesom jag endast har Malta resan inbokad denna sommar är det prio 1 för mig.Så då blir det efter Malta resan = slutet av Juni.


Fick tid i dag för ultraljud av Jasný och vad visade det? Jo inga valpar.FAN

Jag var inte riktigt nöjd med parningen eftersom det inte blev någon hängning,ville göra om den nästa dag,men Kent ville hem.


Så nu undrar jag vad som mer kommer att hända innan denna dag är slut   



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards