Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Carina - 18 april 2011 21:15

Det kliar över allt,är livrädd för fästingar.Har nämligen varit i skogen och tränat spår med en valpköpare.Fick ett fästingbett för snart fem år sedan och blev då jätte dålig. Blev inlagd på infektionsavdelningen och fick dropp.Får nog ta och syna min kropp med förstoringsglas då jag duschar   Inga objudna gäster på min kropp,tack.


Nu har vi Linas matkasse hos oss denna vecka.

Middagarna består av följande rätter:

Linssoppa och broccolisallad med päron & valnötter (blir nog bara jag som äter)

Inkokt lax med romsås,timjanmorötter & potatis.

Rosmarinkyckling med paprika-och fetaoströra samt bulgur.

Kryddiga korvar med bulgur och fruktig salsa.

Fetaostfyllda lammfärsjärpar med klyftpotatis och grönsaksragu.


Detta kommer att bli mycket gott   


Här kommer nu en bild på min favorit valp Lexuz som snart blir 1 år

 


Kram

Carina



Av Carina - 18 april 2011 15:30

Underbart väder   Synd att man inte kan njuta fullt ut av det.

Men min tid kommer den med.


Har i dag gjort klart min Examinations uppgift 1 - Praktisk IT-och mediekompitens.

Nu hoppas jag att detta blir godkänt så att jag kan gå vidare till nästa steg.

Tycker inte om att ha uppgifter som ligger och väntar på att bli klara.Men så fort det är godkänt får jag gå vidare till nästa examination.Skulle vara skönt att få klart det till sommaren.


I kväll ska jag träffa Olof med valpen Lexuz,det var den valpen jag hade kvar lite extra längre i somras.Undrar om han kommer i håg mig?

Vi ska träna spår och förhoppningsvis tycker både Lexuz och Olof detta är jätte roligt och en ny Champion kommer till min kennel   


Jag älskar hjärtan   Har gjort några på keramiken som nu ligger i mitt fönster brevid skrivbordet på jobbet.

 Är ingen konstnär men en glad amatör    


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards