Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Carina - 20 april 2011 20:30

Gabriella var nervös inför förhöret hos polisen,men hon skötte sig riktigt bra tycker jag.Eva Håård som höll i förhöret var en mycket pedagogisk och bra polis.Civilklädd och bara det gör att samtalet känns lättare.

Nu får vi se vad åklagaren säger,rättegång eller ej.Eventuellt kommer det att bli fler förhör.Nu får vi vänta och se vad som händer.


Linas matkasse i dag= Kryddiga korvar med bulgur och fruktig salsa.

Salsan innehöll-tomat,gurka,grön paprika, rödlök, mango, olja, vitvinsvinäger, salt, svartpeppar och sambal olek.Riktigt gott   

   

Kent och jag har varit ner till Haninge skjutbana.Han skulle skjuta in min 308 på hundra meters avstånd.Efter att han fått ordning på den var det dags för mig.Gick riktigt bra tycker jag,men jag tycker inte om när det smäller   

  

Vi var inte så länge där, då det var MASSOR av folk   Förstår inte att dom kan tycka det är så roligt.Men det är bra övning och övning ger färdighet.

  


Skolans rektor Stefan tog jägar examen för ca 1 1/2 år sedan och jag fick veta detta i måndags.I dag då jag träffade honom så pratade vi om detta.Jag visste inte om att han var intresserad av jakt.Var så klart tvungen att berätta att jag också tagit jägar examen.Stefan sa att han ej klarade kulprovet och jag kände mig grymt stolt då jag kunde berätta att jag fixade det    


Ha en bra kväll


Kram

Carina

Av Carina - 20 april 2011 13:30

Solen vill inte riktigt visa sig i dag,men jag märker att den försöker kämpa sig fram genom molnen.

Då jag kom till jobbet i morse sa en arbetskamrat till mig,

-Men Carina,vad har du gjort av solen i dag? ALLA som känner mig vet att jag älskar solen.

-Den kommer i eftermiddag svarade jag.Och ska visst vara framme resten av veckan.


Är nu mätt och belåten efter en underbar lunchbuffe med asiatisk mat   


Om en halvtimme kommer Gabriella hit,vi ska åka på förhör hos polisen.Gabriella har fått tid halv tre. Hon har nämligen blivit slagen av en kille,då hon försökte stoppa ett bråk,för ca 3 veckor sedan.

Skolan gjorde en polis anmälan på detta

Vi får se ad detta leder till.Men jag ska i alla fall vara med och stötta henne.


Nu är jag, då jag går hem, ledig till på tisdag = 5 dagar   Ska bli riktigt härligt.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards