Carina´s Blogg

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Carina - 21 april 2011 21:45

Det blev ingen matrik lunch i dag.Knäckebröd och kaffe.Vrål hungrig var jag vid halv fem.Linas matkasse skulle i dag bjuda på kycklingfile.Plockade fram alla ingredienser som skulle vara till dagens middag och vad händer då jag öppnar kycklingfilen?   Fy fan vilken stank,den färska kycklingen var inte färsk.Bäst före daatum var 26/4.Hungrig och grinig satte jag mig vid datorn för att logga in på Linas matkasse och reklamera kycklingfilen.Kent kommer hem med en bukett rosor till mig, som jag inte ser för jag är fullt upptagen av denna jävla illa luktande filen. Nu är den reklamerad och avdrag blir det på nästa faktura.Men vad äter vi nu då???

Vi tog bilen för att handla ny mat,det blev grillade biffar i stället. Det var super gott men jag fick såååå ont i min mage   var nog alldeles för hungrig.

Har nu proppat i mig massa lösviktsgodis och tagit två glas rödvin.Magen står i fyra hörn.


Vi tittade på programmet Herr & Fru.Så rara dom verkar vara med varanda paret Svan.Och Olhi vilken ålders skillnad     19 år.Men kärleken har ingen åldersgräns och dom verkade vara så kärleksfulla med varandra   

När det var dags för frågorna fru eller herr så körde Kent och jag på samma.

Vi var inte riktigt överens.Jag tycker att han är barnsligare,Kent tyckte tvärt om.Jag är tokigare,Kent tyckte tvärt om.Men vi var båda överens om att jag är en sämre förlorare   


Nu blir det snart hundpromenad,dusch och sängen.


Kram

Carina





Av Carina - 21 april 2011 15:45

Tobias med arbetskamraten Glen kom förbi i morse och åt lunch.Dom trodde det var löning i dag, med så var inte fallet.Eftersom dom ska på kryssning i kväll och då lär dricka massor så är det ju bra att grunda med mat.Stackars fattiga killar,tur att jag hade mat hemma till dem.

Var till Haninge och fixade mina naglar på förmiddagen   När jag kom hem blev det bikini premiär,solen sken på mig i ca 2 timmar.Nu är det molnigt där uppe och jag är glad att jag fick några sol timmar   


Vad som händer resten utav denna dag vet jag inte.

Tjejerna äter inte hemma,Kent är JÄTTE förkyld och kommer väl hem om 20 minuter.

Känns så meningslöst att laga middag till två.Den dag då barnen flyttar hem i från blir det väl restaurang besök var och varannan dag är jag rädd för   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards