Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Carina - 5 maj 2011 20:15

Kylan håller i sig,endast +4 grader i morse.Men nu ser det ut att vända.Det tackar jag väder gudarna för.


På lördag fyller Isabella vuxen på riktigt = 20 år.Tänk vad tiden går.Presenterna är inköpta,bullar och kakor i frysen och tårtan är beställd.Jag och tjejerna har namnsdag denna dag.Men när Isabella föddes var det inte Carina denna dag uta Lilian (om jag inte minns fel)


Vi var i väg till Ica Maxi efter middagen-Isabella och jag.Sjöng då så fort jag fick syn på denna hand   Kom Kom till Ica Stig.Men när vi kom hem och lyssnade på reklamen så var det inte Stig man skulle komma till utan - kom kom till Ica nu....

Jag får nog plugga in den låten bättre tror jag   


I kväll vill inte Hilda äta mat.Hon är lugn och harmonisk.Jag undrar när det drar i hop sig för valpningen?

  I går fick jag tag på husse till den hanen jag ska para Diza med.Vi var så välkomna då det är dags.Skönt att vi inte fick nobben.Det gäller ju att man hittar en hane man gillar och det är inte så lätt alla gånger. Jag har själv nekat tikar att para med hundar från min uppfödning.Men det har då berott på för hög inavelsgrad och för unga tikar (under tre år).

Detta blir en inavelsgrad på 0,4%  Diza är 6 år och detta blir då hennes tredje kull.


I morgon är det fredag och vi ska vara ute hela dagen.Jag hoppas verkligen att det blir uppehåll och gärna lite varmare väder.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards