Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Carina - 6 maj 2011 18:47

Liten blir stor.I dag då våra elever skulle tävla i fri idrott på Sätra IP fick jag möjlighet att träffa gamla elever från den tid då jag jobbade i Bandhagens skola. Det var lår och mellanstadiet.Nu går dessa elever på gymnasiet.Det var bland annat en elev som jag jobbade väldigt mycket med som i dag fick syn på mig.

CARINA MIN GAMLA LÄRARE HEJ !!!! Det var länge sen hur är det med dig?

Jag har saknat dig jätte mycket.Min mamma vill att du ringer. Hur är det med dina barn? Vad gör du nu för tiden? Har du färgat håret? Åh vad du är fin. osv osv.Ja frågorna formligen bubblade ur honom och man blir så glad och alldeles varm i hjärtat när eleverna minns mig med sådan glädje.

Han berättade att han ska spela in en CD skiva och jag lovade att köpa den så fort den kommer ut på marknaden.Jag fick en puss på kinden och handen,sen sa vi hej då.Tänk vad stor han blivit,denna lilla taniga pojk hade nu blivit en STOR man.


I morse vid 03:17 började Hilda bädda.Oj vad hon bäddar och gör så fotfarande. Ingen mat vill hon ha men dricker bra.Nu går vi som på nålar här hemma och vill att Hilda ska få sina valpar.Vore så typiskt om dom kom i morgon då vi ska fira Isabella som fyller 20 år.I dag är det hennes sista dag som tonåring.


Hoppas ni alla får en bra fredags kväll.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards