Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Carina - 7 maj 2011 21:15

I bland har man så bra flyt.Och i bland går allt åt helsike.Men just nu går det riktigt bra.

Hilda bor hos mig nu och ska ha valpar.Jag hoppades på att valparna skulle komma i går fredag 6 maj och vad händer? Jo dom små liven pluppar ut vid 23 tiden. Jag hade önskat tre tikar och två hanar.Vad blev det jo tvärt om.Ja man kan inte alltid få som man vill.

Hade endast två hanar bokade,men en  familj ville så gärna köpa valp från mig och tog en hane i stället. Sen var det några fler tik ägare som jag fick säga,nej tyvärr räckte inte tikarna till.

Att få möjligheten att vara med och se då valparna föds är helt fantastiskt.

Då Hilda tvättade sina nyfödda valpar så satte värkarbetet i gång,och nästa valp är på väg ut. Jag beundrar verkligen hundarna som fixar detta.

Täkte på mig jälv,ny fött barn som ligger vid mitt bröst.Stolt mamma ligger och beskådar sitt barn ,samt pustar ut efter att tryckt ut ett barn,då ska jag till att trycka ut nästa barn och nästa och nästa.

Phu tur man bara föder ett barn åt gången.

  Stolt Hilda med sina tre knyten.


Kom i säng vid 2 tiden i natt.Kent sa då jag kröp ner i sängen.Vad har du gjort? Hilda har fått valpar.Jaha grattis,hur många blev det? Så vände han om för att sova vidare.Men jag hade svårt att somna och smälta nattens upplevelse.

Vid 8 tiden gick jag upp,i dag ska vi fira Isabellas 20 års dag. Kent var tvungn att jobba så jag fixade och trixade med allt själv.

 

Åter igen hade jag turen med mig.Solen sken och vi kunde sitta ute.


 

  Jag tror att Isabella blev nöjd med dagens uppvaktning och presenter.Vi ska åka till Barcelona 7-10 juli. Bara Isabella och jag.


Några kompisar kom över och vi bjöd dem på middag.

 Ja må du leva mitt älskade barn.


Nu ska jag ligga i soffan och ta igen mig.


Kram

Carina



Av Carina - 7 maj 2011 00:45

GRATTIS MIN ÄLSKADE VACKRA dotter på 20 års dagen

Jag minns det som i går,den första gång jag såg dig, det var en dag i maj.

Den 7 Maj närmare bestämt på Huddinge sjukhus, förlossningen

Jag var så lycklig då du lades intill mitt bröst.

Nu är du stora tjejen och har kommit upp i vuxen ålder.

Är så stolt över dig

   

  


  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards