Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Carina - 12 maj 2011 21:45

  Ulriksdals slott hade vi som utflyktsmål i dag.Väldigt mysigt omgivning.

Vi hade alla egen matsäck som vi åt vid vattnet.Underbart jobb jag har måste jag säga   

  När vi ätit vår lunch och promenerat i slottsparken gick vi bort till Ulriksdals handelsträdgård.

 

Åh jag blir alldeles köp sjuk då jag ser dessa vackra blommor-VILL HA !!!!


 

  Cool blomma den måste jag nog köpa tror jag


  I nästa vecka ska Anna och jag besöka Tungelsta handelsträdgård efter jobbet och då ska jag shoppa loss på en massa blommor   


I dag var det ingen vanlig dag,för det var Camilla "Världens bästa jobbarkompis" 40 års dag hurra hurra hurra.Maarten hade fixat med present och tårta.Jag höll i insamlingen av pengar till present samt ordnade med fika vagnen som vi rullade in till Camilla och sjöng för då eleverna hade gått hem.Hon hade inte anat vår hemlis så det är vi tacksamma för.Kul att överraska tycker jag.

  

Camilla satt i måndags och tittade på en hemsida där hon såg dessa skor.

Vips så låg dom i ett paket från oss personal.Hoppas du blev uppvaktad ordenligt hemma,fina rara Camilla   


Kram

Carina






Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards