Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Carina - 18 maj 2011 21:45

Dagarna bara rusar i väg och jag hinner knappt med någonting.


I går tisdag var vi upp till Sala för att göra om parningen med Diza.Vill vara riktigt säker på att det blir valpar.Och blir det inga valpar efter den hängningen i går som varade i 1 timme och 10 minuter.Då är det något som är fel,jösses vad han sögs fast.Vi blev nästan oroliga i fall han hade fastnat  Tyckte riktigt synd om Diza som tycktes ledsna efter en halvtimme.


Jag har sagt det förut och jag säger det igen.Tur man inte är hund.Fy så jobbigt att ha mannen hängande kvar där bak då allt liksom är klart.


Vi kom hem vid 22:30 tiden så det blev till att fixa kvällsbestyren och sedan krypa ner i sängen.


I dag åkte Anna och jag till växthusen i Tungelsta.Jag blev lite besviken på utbudet, tycker att dom har haft så mycket mer blommer tidigare år.Men jag handlade blommor för nästan 600:- sen stannade jag på ett annat ställe och handlade för 300:- och då har jag ungefär hälften kvar av blommor att handla.

Älskar blommor och tycker så mycket om att ha fint omkring mig med mycket blommor.

Efter middagen var Kent och jag i väg för att köpa blomjord.Passade samtidigt på att träffa Björn i Lissma skogen som då gått spår prov med Kenzo och blev godkänd.Sen var det hem och plantera alla blommor.Blev riktigt bra   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards