Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Carina - 23 maj 2011 20:15

Nu har jag gjort det jag inte hann med i går = städat.Nu doftar det AJAX och tvättmaskinen är i gång.Skönt att få sitta i soffan och känna sig nöjd.Den sista blomman som jorden inte räckte till i går har nu fått jord och hamnat på rätt plats.


Har inte hunnit med min träning på länge och ska nu snart ta mig i kragen och åka till Ågesta för att springa.Det gäller att passa på nu innan operationen.Har fått ett nytt operations datum.


Tåtor massor av tårtor fanns det på jobbet i dag då vi firade en i personalen som fyller 60 år i morgon.Riktigt gott,smakade på 5 olika sorter,mums.


På mötet i dag fick alla höra att jag ska byta arbetslag,jag vill verkligen inte göra det.Men jag har inget val   Nu har min arbets gnista börjat sina,skönt att det är 15 arbetsdagar kvar och sedan återstår 7 veckor och 2 dagars ledighet. 

Känner att jag är i STORT behov av detta nu.


Är inte så insatt i detta med askmolnen,men Kent hade hört att flygningen inte ska bli något problem den 16 juni då vi ska i väg.Dom flyger visst från Island nu.

Pratade med en arbetskamrat i dag om Barcelona,han sa åt mig att ha full koll på handväskan då det finns gott om ficktjuvar där.Får väl stoppa pengarna i min BH för innan för den kommer ingen   


Nu ska jag uppdatera min hundblogg och hemsida.


Kram

Carina


Av Carina - 23 maj 2011 12:02


Blir det flygkaos nu?

Vulkanen Grimsvötns utbrott kan bli större än Eyafjallajökull förra året. Då drabbades Europa och USA av flygkos och djur och människor på Island tvingades att hålla sig inomhus.


Undrar om vår resa till Malta blir inställd nu pga askmolnen?

Jag hoppas verkligen att askan hinner lägga sig.


Kram från en bekymrad

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards