Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Sommar för mig = sol

Av Carina - 5 juli 2011 08:30

Saknaden är stor,ja så stor att jag hoppas att den återkommer inom kort, för så här får det bara inte fortsätta....

Sommar för mig = sol

Sommar i Sverige = regn

Jag är evigt tacksam för den solvecka jag fick på Malta och den soliga veckan som var då jag kom hem.


På torsdag åker Isabella och jag till Barcelona och där ser det betydligt bättre ut

Klart väder.
Detaljer...
Hög: 29  oC
Låg: 22  oC
NO  vid
 15 km/h
Klart väder.
Detaljer...
Hög: 30  oC
Låg: 22  oC
ONO  vid
 17 km/h
Klart väder.
Detaljer...
Hög: 30  oC
Låg: 23  oC
SSO  vid
 15 km/h
Klart väder under dagen. Enstaka moln sent på natten.
Detaljer...
Hög: 30  oC
Låg: 23  oC
SO  vid
 14 km/h

Tur man kan åka till solen när solen inte finns hos mig   


Det blev lite snopt för mig i går då jag hade förberett och handlat hem mat och dryck till mitt kvällsbesök som skulle komma vid 16 men var tvungen att åka redan kl 18.

Hade verkligen sett fram i mot en "tjej kväll".Eftersom det blev så knappt med tid så föreslog jag en annan kväll då hon förhoppningsvis har bättre med tid.

I stället blev det en dvd film med Isabella-Vi låg i varsin soffa,åt chips och tittade på Svinalängorna.

Tragiskt att se hur en del barn får växa upp,men tyvärr är det vanligare än vad man tror.Har ni inte sett denna gripande film så gör det.


Kram

Carina


 
 
Annci

Annci

5 juli 2011 10:28

Håll ut vännen, senare i eftermiddag har de lovat sol. Och enligt SMHI ska det bli bättre nu.

Kramar!

http://www.hultstrom.nu

Carina

5 juli 2011 14:38

Ja du har så rätt vännen,den smyger sig fram nu :D

Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards