Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Carina - 18 juli 2011 21:00

Det är inte ofta han kommer hit och när han väl gör det så är det ingen lång stund han stannar.Man får väl vara glad för det lilla i bland.

För jag vet att han har ett eget liv och prioriterar vänner före familjen.Men på något vis så blir jag lite sårad över hans ointresse för oss.Men jag vet ju att han ändå bryr sig.För han ringer och berättar om nya kärlekar.Vill ha råd om hur man tvättar, inköp samt matlagning.

Daniel brukar skriva till mig på FB att även han hade lite intresse för sin familj i den åldern,så jag tänker att så är det säkert med Tobias.

I dag fyllde han-Tobias 22 år.

   Vi grillade tillsammans och skulle sedan fika men det hade han inte tid med. 

Så vi fick själva äta av tårtan.

  

Detta är min favorit tårta,mums så god.Men fy så onyttig.


Kram från en lite sorgsen

Carina

Av Carina - 18 juli 2011 11:00

Som man bäddar får man ligga eller har man inte jobb så skaffar man sig jobb.

Båda uttrycken stämmer väl in på mig nu.

Vilken natt   Efter att fått lämnat sängen tio gånger så slutade jag att räkna.Fick till slut så ont i mina knän att jag knappt kunde gå i trapperna och var tvungen att ta mig en värktablett.Till råga på allt hade jag bokat morgon PW med en granne 7:30.

Jag har aldrig varit med om en så pipig valpkull.Antar att Dizas mjölk inte har satt igång ordentligt, för dom har alla sex gått ner i vikt.Valpar gör i regel det i början,detta pipande är ett bevis på missnöje.Hoppas det blir mer fart på mjölken i dag för en till sådan natt vet i tusan om jag klarar av.Och stackars tjejer som sover där nere hos valparna.

Det blev i alla fall 7 km PW med Monica i dag,vilket var skönt att få detta avklarat. Vi träffas inte så ofta längre så det var trevligt att få prata lite med henne. Monica liksom jag är ständigt missnöjd över vikten så det blev mycket sådan prat och lite skvaller om en granne.

Han skillde sig för två somrar sedan och direkt när frun flyttade ut kom en ny kvinna in.En från Brasilien,det höll väl i ungefär två-tre månader sedan kom en annan kvinna in i hans liv.En kvinna som gillar hundar,vilket han inte gör, men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.

Det såg så fel ut då han var ute och gick med hunden,ja nästan lite löjligt   Det var en mycket trevlig lite äldre kvinna som visste vad hon ville.

Dom flyttade i hop efter bara någon månad.Renoverade om hela huset och byggde altan. Ett riktigt home makeover.

Men efter drygt ett år så stod flyttbilen här och hon skulle flytta.Inte min typ sa hon, han är så tråkig.Så i september 2010 flyttade hon ut.Efter bara någon månad fick jag se en ny kvinna hos honom.I dag fick jag veta att dom gift sig   

VA ?!?! du skojar sa jag till Monica,men nej då det var så sant och han var så lycklig.

Detta är tredje kvinnan på två år.Hur kan man bli så lätt kär ?undrar jag? eller är han bara desperat ?rädd att vara ensam ? Frågar jag honom så får jag säket svaren,men det tänke jag då rakt inte göra.

Nog om detta och hans kvinno affärer   


I dag fyller Tobias 22 år.Förstår inte vat åren tagit vägen.Jag har alltså varit mamma i 22 år.Då måste ju jag vara väldigt gammal.Men som tur är känner jag mig inte så fasligt gammal.Pigg 42 åing i mina bästa,förutom i dag,år.


Ha en fin dag

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards