Carina´s Blogg

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Carina - 30 juli 2011 20:45

Nu finns det ingen återvändo.Biljetten är bokad och betald.Lördag den 20 augusti lyfter planet till Rhodos och återvänder fyra veckor senare den 17 september.

I hela fyra veckor kommer hon-Isabella,att vara borta i från mig.

Jag är säker på att hon kommer att få det bra och önskar henne all lycka med jobbet på Rhodos.

Måste säga att jag tordde aldrig att Isabella skulle våga åka i väg ensam.På Rhodos finns kompisen Sebastian som hon även ska dela lägenhet med.Nyttigt och bra att ge sig ut på äventyr innan det är dags att skaffa förhållande och familj.

Jag kommer att sakna henne så otoligt mycket,förhoppningsvis går dessa veckor fort.


Vad händer på en lördag?

Vaknade på ett sjuhelvetes humör i dag   Varför vet jag inte,kan bero på dåligt med sömn pga att någon snarkade HELA natten.


Har varit och köpt nya blommor,några fick ohyra och såg så fruktansvärda ut, att jag var tvungen att slänga dem.Och då blev det ju alldeles för tomt så det var bara till att köpa nytt.


Isabellas kompis Olivia kom hit och åt middag med oss.Nu är det tv kväll och tidig säng gång för min del.


Kram

Carina


Av Carina - 30 juli 2011 10:15

  Jag bjöd min familj på middag på Thaiboat.Vilket uppskattades av dem alla.


   

Maten ser ut som riktiga konstverk och smakar fantastiskt gott


     


Satt hemma i ungefär tio minuter då grannen Hasse kom och frågade om vi hade lust att komma över till dem.Vi umgicks mycket för ca tio år sedan.

  En mycket trevlig kväll som avslutades runt tolv slaget


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards