Carina´s Blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Carina - 4 juli 2011 15:33

Har i dag åkt fram och tillbaks till Hanige i två omgångar.

Först för att fixa mina naglar.

   

Sen för att röntga Diza för att se hur många valpar som finns i hennes mage?

  Har jag tur och allt går bra,blir det sex valpar om ungefär två veckor.

Nu håller vi tummar och tassar för en lyckat nedkomst av dom små liven.


Camilla skulle komma hit i kväll.Tänkte bjuda henne på middag och cider,men tyvärr vart det inställt.Hoppas hon kan komma en annan kväll.


Kram

Carina


Av Carina - 3 juli 2011 18:30

Det blev en kryssning utan dans.

Helt otroligt.Jag som älskar att dansa.Men det gör INTE Kent,gillar att dansa alltså.Har nog ALDRIG åkt en Ålands kryssning utan att dansa.

Nej han vill gärna spela men det vill inte jag.Så kan det vara,olika intressen helt enkelt.

Jag fick stå och dansa vid baren i stället,funkade det med   

Det var mycket med folk från olika delar av Sverige och andra länder.


God mat,goda drinkar och bra musik.


 

Kram

Carina

Av Carina - 2 juli 2011 14:02

Nu är det tomt på valpar hemma hos oss.I går flyttade tre valpar-

  Meja, Mynta & Moltaz


I dag flyttade dom två sista -

  Mac Fie & Maxi


Valprummet är nu städat och en ny kull väntas komma om si så där två veckor.

I går kom Kent hem med en överraskning till mig,vi ska i dag åka på en kyssning till Åland som vi ska åka på om bara några timmar   

Fick samtidigt höra,hur ofta överraskar du mig?

Ja aldig fick han till svarr,jag är nog en rätt tråkig fru   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards