Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Carina - 14 augusti 2011 19:30

Nu är den min och den står i garaget.Så fin men oj så stor den är när jag jämför den med Skodan,fick knappt in den i garaget.Men med lite övning så ska även jag fixa det   

Hur kommer det sig att jag sitter och åker upp till Bilbörsen i Östersund då det finns fullt med bilfirmor i Stockholm?Undrar kanske ni.

Jo det är tack vare en hund vid namnet Rondodrevets Hunter/Bosse   Denna kille är nämligen PR ansvarig på denna bilfirma se här>>>  och eftersom han är uppfödd hos mig så vill ju jag se till att det gå bra för honom även på jobbet och inte bara i skogen.Så jag kontaktade hans husse-Manne som gav mig fin fina rabatter.

Manne sa även åt mig att skicka vänner till honom.Så är ni i bil köpar tankar ska ni kontakta Manne och Bosse,hälsa från mig http://www.bilborsen.nu/

 

Här är min nya fina bil,visst är han snygg

   

Eftersom jag gillar män så är detta en han   


Försökte sova vid 22 tiden i går kväll,men det var helt omöjligt,vred och vände på mig hela tiden.Då väckar klockan ringde vid 02:30 hade jag inte somnat än.

Det var bara till att klä på sig och masa sig ut till bilen.Då vi skulle gå ut kom Isabella hem efter en kväll på stan.Ska ni gå när jag kommer hem sa hon och såg väldigt fundersam ut.Knas fia.


Strax innan halv nio var vi framme.Kent körde hela vägen utan att stanna.Han var hel chockad och frågade mig gång på gång,behöver du inte gå på toa?

Och ni som känner mig,vet vilken kiss ruska jag är.Så fort jag lämnat Skogås och ser Globen är jag kissnödig.

Drack kaffe i bilen,två muggar,men jag kunde hålla mig.  

Taktiken från min sida var som så att, hade vi stannat var jag rädd för att jag hade blivit tvungen att köra,så det var lika bra att knipa   


När vi skulle åka hem så tyckte jag nya bilen kändes så läskig så Kent fick börja köra. Sen var det som så att, jag var helt slut,dom som såg mig trodde nog att jag kommit direkt från en fest.

Kent sa flera gånger,men gud så sliten du ser ut.Tacka fan för det, har ju svikit min Skoda och bytt ut honom mot en annan.Det är jobbigt att göra bil affärer


När vi stannade för att äta lite erbjöd jag mig att köra,men Kent tyckte att jag var för trött för att köra bil.Vilket jag också var,somnade till och från hela resan hem så jag hade varit en STOR trafik fara.

Så ett STORT TACK till Kent som körde både till och från Östersund.


Hörde ett inslag på radion då vi åkte bil, om kroppar och att vi kvinnor alltid är så missnöjda över våra kroppar medans män knappt tänker på sina kroppar.

Fick här om dagen höra av en kvinna att hon föddes med tre bröst   Snacka om konstigt.Två av brösten satt som vanligt men det tredje satt under det vänstra.

Nice tänke ni män då,tre bröst att gotta sig med.

Men hur tusan klär man sig tänker jag ?

Finns väl inte en bh som är gjord för tre bröst? Hon berättade att det var lite komplicerat på stranden då det var bikini dags.Och då hon skulle amma.

Stackars människa.

Vi som satt med blev så klart nyfikna,får man se???

Inte så mycket att se sa hon,det tredje bröstet är nu bort opererat,pga att hon fick kraftiga mjölkstockningar under amningen.

Hur tänkte gud då han skapade kvinnan?

Vissa kvinnor har knappt några bröst alls och en kvinna får tre???

Han är konstig den där gud,tur att jag inte tror på honom.


Kram

Carina

som bara har två bröst

(så kallade tax öron)

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards