Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Carina - 18 augusti 2011 22:00

Att vakna med migrän för andra morgonen i rad är ingen hit.Känns som jag har försökt köra huvudet genom betongväggen in till grannen   


Dagen gick ovanligt fort på jobbet.Camilla och jag åkte till Farsta efter lunch för att handla på Åhlens och Claes Olsson.Sen var det genomgång av överfalls larmet.Det känns lite olustigt måste jag säga att man måste bära på sig överfalls larm då man jobbar.


Nu är min hundbur såld.Patrik från Tyresö köpte den i dag till sina hundar.Han var super nöjd och det var jag med.Nu blir det till att åka till Tumba i morgon för att beställa ny bur.Vill ju att mina hundar ska åka tryggt i bilen.


Efter middagen åkte Kent och jag till Lissma för att jaga (rådjurs)bock.Men han ville inte riktigt visa sig.Såg (rådjurs)get och en hare.Satt i två och en halvtimme och väntade.Jag var faktiskt riktigt laddad för att få skjuta min första bock i dag   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards