Carina´s Blogg

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Carina - 31 augusti 2011 17:45

Det blev besök av både två och fyrbenta i dag.

Lena som är fodervärd till min tik Mynta kom hit och hälsade på med Mynta och Lenas mamma Birgit.

Vi åkte ner till Nynäshamn för att äta lunch vid Nynäs rökeri.

Ett av mina favorit ställen.Dom gick även in i butiken efteråt och handlade med sig lite gott hem.

  Birgit och Lena


  Jag åt bakad potatis med laxröra.Väldigt gott.


  Jag och Mynta


Vi åt även en varsin mjukglass innan det var dags att åka tillbaks till Skogås.

Vilken fantastisk värme,riktig härlig dag.


Jasný tyckte det var väldigt roligt med en valp i huset att leka med,det märks att hon saknar Mira mycket.Men snart är Nora hennes nya lek kamrat.

Det blev fika och en hel del hund prat innan det var dags för Lena och Bigit att styra bilen mot Tierp.


Nu ska jag lägga mig på soffan och vila foten,det gör ont i den och jag är trotts att jag sov till 7:45 i morse väldigt tött.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards