Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Carina - 5 september 2011 21:00

Vilken dag,underbart väder som nu har avslutas med regn.

Kylen ä fullproppad med Linas matkasse.Jag sitter ensam framför tv med tända ljus.

Gabriella har jobbat efter skolan och åker direkt till sin pojkvännen i Farsta.

Så i natt blir jag solo,tur att jag har hundarna hemma.


Fick besök av Roger i dag som kom för att titta på valparna.Roligt då valköpare sen tidigare kull kommer för att titta på valparna och kela lite med dem.

Tror nog han blev sugen på en taxvalp igen för han hade svårt att slita sig och dom gillade honom skarpt.

 

Läste ett inlägg från Isabella på FB där hon skriver att hon troligtvis brytit ett revben, men vad tusan har hon gjort nu???

Alltid ska man behöva oroa sig över något.Men det är väl det vi mammor är till för.


Nu blir det tv en stund till,sen hundpromenad och efte det blir det till att krama kudden.


Kram

Carina

Av Carina - 5 september 2011 12:41

Fick ett så fint vykort som en elev skickade till mig,det kom med posten i dag och jag blev verkligen JÄTTE GLAD   


 

Kram

Carina

Av Carina - 5 september 2011 10:45

Längta efter den dag då värken inte längre finns i min fot.

Då jag kan vända mig i sängen utan att vakna av att det gör ont.

Då jag kan få gå på hela foten,sätta på mig ett par strumpor och skor.

Då jag kan vifta på tårna igen.

Då jag kan gå promenader i skogen med hundarna utan att vara rädd att kliva snett.

Då jag kan köra min bil.

Men jag vet att jag är ett steg närmare denna dag då jag kan göra detta obehindrat och längtan dit är stor,men snart är jag där   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards