Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Carina - 16 september 2011 12:30

Då har vi kommit till fredag.Vi har en helg framför oss med allt vad det  innebär.


Det är nära nu,ska bli så skönt att få hem Isabella igen.I morgon landar hon i Skavsta.

Tyvärr får jag inte träffa henne förrän på söndag.Men att få hem Isabella till Sverige igen känns skönt.


Nora och jag låg i soffan i går och mös framför tv,vill inte ha hundar i soffan men hon låg mer på mig än i soffan och när dom är valpar är det ju så mysigt att ha dem hos sig.

  Det var Robinson vi tittade på.Fy vilket tjafs om alla pakter hit och dit,att dom bara orkar.Men vilken kropp Mats 52 år har,jösses säger jag bara.

Får genast ångest över min egen och längtar till den dag då jag får börja träna igen.

Kan i och för sig ligga på golvet och träna magen,men jag är på tok för slö att komma i gång hemma.

Tränar bättre då jag får gå iväg på tex gruppträning och spinning.


Hade tänkt grilla i kväll,men vi blir ju bara två till midagen,det känns lite onödigt att grilla då,men det är ju bra mycket godare med grillat kött.


Hoppas ni får en härlig fredag


Kram

Carina








Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards