Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Carina - 18 september 2011 20:45

Så mysigt att få komma hem i dag och få kramas igen med Isabella.Det blev en LÅNG och kärleksfull kram.MYS BELLA   

Hon sprang ner på sitt rum för att hämta en present till mig och vet ni vad jag fick?

I bland undrar jag hur mina barn ser på mig?

Jag älskar jordgubbar och så även män,men detta var väl ändå det grövsta ??? 

  Ja denna flaska fick jag med jordgubbslikör.Haha knasfia.


Det har varit en lång söndag,mycket tv tittande och inte så mycket gjort.


Kram

Carina

Av Carina - 18 september 2011 20:30

  Östermalma slott tillbringade vi lördagen på,jag Helmut,Teo,Tomas och P-G.

Pontus höll i en två timmar lång styckningskur och han var grym på att stycka.

      


Det var en hel del vi fick lära oss och det gäller ju att vi kommer i håg detta även i vårat slakteri i Nykvarn. Hälsenan på alla djur kan man lägga i kylen och troka dem i 6 månader, för att sedan ge hundarna det som tuggben.


När kursen var slut och vi varit på Afternoon tea satte vi oss ute i solen och njöt

     


Lite senare på kvällen blev det en drink

  Här sitter kocken Anders Levén med oss och pratar.Mycket trevlig man.


  Fem hungriga och förväntansfulla 

P-G Tomas Jag Helmut och Teo


  Förrätten var - Sörmlandskräftror från sjön Båven med västerbottentartlette


  Varmrätt-Grillad gösfilé från Sörmland samt kräftstjärtar med trattkantareller i kaffedoftande skummig käftcreme


  Efterrätt- Lingonpannacotta med vanilj & kolasås


Vilken fantastisk tre rättermiddag.Underbar god mat i ett vackert slott med goa vänner.Kan knappast bli bättre.


Fick även ett nytt smeknamn av Helmut-Calkuttan   


Kram

Carina






Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards