Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Carina - 19 september 2011 19:15

När jag vinkade av Isabella på Skavsta flygplats i augusti var jag nästan 50% säker på att hon alrig skulle klara av att vara borta i 4 veckor.Efter ett samtal från henne efter ca två veckor blev jag nästan mer övertygad,Men som tur var hade jag fel.

Nu har Isabella blivit erbjuden att jobba april-september 2012:Så nu får vi se hur hon gör nästa år.Jag tycker att Isabella ska åka ner och då kan hon räkna med ett besök från mig.

 

  Har fått frågan om vart jag ska ställa flaskan? 

-Hahaha - underbar present!! Har den fått finaste platsen i bokhyllan nu.

Mitt svar blev då:

Tror jag ska ha honom brevid väckarklockan.
Tänk att vakna upp till den synen varje morgon ;-) GRRR

Inte så tokigt eller hur   


Är ensam hemma nu.Isabella och Kent är och tittar på fotboll.Gabriella hos en kompis och jag ska snart se Ensam mamma   


Kram

Carina

Av Carina - 19 september 2011 11:45

Att regndroppar faller som tårarna gör,det rår inte stjärnorna för.

 

Ingen bra start på veckan,vaknade med migrän.Ut med Nora i spöregnet.In för att få i sig lite frukost,som vände lika snabbt som den kom ner i magen.

Fan vad jag hatar mitt huvud...  Mitt migränspray har jag inte hämtat ut än på apoteket,måste fixa det denna vecka.

Kröp ner i sängen en timme till och nu äntligen är migränen borta.Visst är det ljuvligt skönt att få krypa ner i sängen igen då vädret är som i dag.

Innan jag skaffade familj så la jag mig alltid en stund efter frukost då det var helg.Sängen är så mycket skönare då på något konstigt vis.

Hösten kom på tok för tidigt i år,den hade väl åtminstone kunnat vänta ett par veckor till med storm och regn.

Enligt vädret sidan YR så ska regnet sluta vid 14 tiden.Det tackar jag för,är ingen älskare av det blöta som faller från himlen.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards