Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Carina - 20 september 2011 12:00

Nu har jag beställt två julklappar,en var till döttrarna.Man måte börja i tid så slipper man få det så jobbigt dagarna innan julafton   


  

Rönnen är så vacker nu med sina röda bär,det sägs ju bli en kall vinter om det är mycket rönnbär.Vilket inte är så kul med tanke på jakten för våra fyrbenta vänner.Dom två senaste vintrarna har för min del varit på tok för mycket snö så denna vinter önskar jag betydligt mindre av den.


  Fruktsallad är gott,men varför gör jag det så sällan?

I går kom Linas matkasse,hade då även beställt en fruktkasse som innehöll-bananer,äpplen,apelsiner,päron och kiwi.När jag jobbar äter jag betydligt mer frukt än vad jag gör då jag är hemma.Så nu har jag gjort denna sallad för att få i mig lite frukt.Mums så gott   


Kram

Carina

Av Carina - 20 september 2011 08:15

Isabella jobbar i Nykvarn i dag på ett kontor.Tobias jobbar på samma företag fast med helt andra uppgifter.Jag vet att han har svårt att hålla i sina pengar och vill gärna bidra med mat då jag kan.Kent äter inte matlåda längre,Isabella ville inte heller ha mat med sig i dag då hon jobbar.

Jag undrar om min mat inte är omtyckt längre   Tobias vill i alla fall ha den så jag gjorde i ordning en påse som Isabella skulle ta med sig.Men var rädd att hon skulle glömma den då hon är rätt morgontrött.Så jag satte helt enkelt en lapp på skorna-Glöm ej maten

  Och det fungerade riktigt bra.Om hon nu inte glömmer påsen på bussen?

Men jag vet att det brukar vara ordning och reda på denna tös.

Mina matlådor börjar ta slut nu så jag bad Tobias skicka tillbaks några om han vill ha mer mat.Är kanske en curling mamma,men det känns bättre att ge honom mat än att slänga den.Har nämligen en förmåga att nästan alltid få mat över.


Att vara valp i detta hus måste vara en dröm.Både Jasný och Diza vill leka med Nora hela tiden.Vilken lycka att få så mycket uppmärksamhet.

 

Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards