Carina´s Blogg

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Carina - 24 september 2011 20:00

Det blev en riktigt bra lördag med mycket frisk luft,trevligt umgänge och mycket hundprat.Att ta sig fram i skogen med en fot som inte är funktionsduglig var riktigt svårt måste jag säga.Anna erbjöd sig att ta mig på ryggen,men nej jag kan ju inte ha i hjäl kvinnan.

  Rickar med Hilda,Anna med Mac Fie,Lena med Mynta och Karin med Moltaz.

Mycket bus blev det,spåret skötte dom riktigt bra.

  Vi grillade korv och fikade


  Nora blev helt slut och somnade i Linneas famn


Och vet ni vad Rickard hade med sig till mig? Han är bara för rar den mannen, jo han hade plockat lingon åt mig.Rickard hade läst i min blogg att Kent inte hittade lingon åt mig då han jagade älg,så han gick ut i skgen och plockade ca 20 L så nu jädrans har jag terapi jobb minst en vecka framåt.TACK Rickard   

 


När valköparna åkt hem och även vi ,så åkte vi till Huntyard & Berras.

20% hade dom på damkläder,men det var sparsamt med damkläder.Köpt mig en skjota och jacka.


Nu i kväll har vi blivit hundvakt till Norma.Hennes husse och matte flyger till Kreta i morgon och hon blir här till nästa söndag.Så nu har jag fullt upp en vecka framåt.


Kram

Carina





Av Carina - 24 september 2011 09:15

Klarblå himmel   Underbart väder för en valpträff.

Kent är i skogen nu och lägger spår.Jag ska strax fixa kaffe,bullar bakade jag i går.Klocka 11:00 kommer 3 av 5 valpköpare från M-kullen,för en träff där dom får gå ett kortare spår,vi grillar korv och fikar tillsammans.Brukar bli mycket tevligt.

Tar med mig Nora så hon får busa med någorlunda jämnstora kompisar.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards