Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Carina - 25 september 2011 21:45

Att vara hundvakt = dålig sömn.Fastän dom lekte som två vildhundar i går så var Norma pigg vid fyra,Nora sov som en prinsessa.Lyckades få Norma att somna om, men vid 6 tiden gick det inte.Så det var bara till att kliva upp och se glad ut.

Det har blivit mycket lek under dagen och lite mys i solen.Men då vi går i koppel är jag hård,ingen lek här inte.Vi är ute på kiss och bajs promenad och ingenting annat.

  Norma & Nora


Vid halv niotiden stack Kent med Jasný till Boda för att träna henne på vildsvin.

Dom var borta hela dagen.Gabriella var hos sin pojkvän och Isabella är kvar i Skåne men kommer hem i morgon.

Jag satte mig och rensade 6 liter lingon som sedan skulle bli sylt.Men innan dess var jag ju tvungen att köpa lite syltburkar.Så i dag har jag premiärkört min bil.

Fick koppla med vänster fot lagd på sniskan så att jag inte belastade stortån.

Det gick bra men var lite otäckt,så några längre sträckor blir det inte än.

Har även fixat på altanen,plockat ner själva tyget från tältet,tvättat det och ställt undan utemöblerna.Kent skulle hjälpa mig med det i går,men han var så trött och en redig kvinna fixar ju detta själv,trotts relativt nyopererad fot.


  Sylten är nu klar och ligger i burkarna


  Den lilla burken ska jag ge till Tobias.


Nu hoppas jag på en god sömn och att Norma sover gott hela natten.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards