Carina´s Blogg

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Carina - 27 september 2011 22:00

Gabriella och jag åkte en sväng till Port 73.Hon skulle shoppa nya höst/vinter stövlar. Passade på att prova stövlar jag med,men det gick inte med min ny opererade fot.Tänk om man kunde köpa stövlar styckesvis.Typ en i storlek 38 och den andra i storlek 39,då skulle det i dagsläge fungera riktigt bra.


Eva kom förbi på kvällen med hjortronsylt,det är bara för gott tycker jag.Min favorit sylt.Vi fikade och pratade.Det var några veckor sedan vi sågs och det kändes så mysigt att ha henne här hos mig en stund   

Isabella frågade om vi var "syltkompisar" Eva och jag.Hon fick nämligen lite lingon av mig.Det gäller ju att dela med sig av det man har till sina nära och kära.


Kram

Carina

Av Carina - 27 september 2011 21:49

Så barnsligt av dig att inte står för vem du är.Men via din IP adress är du nu avslöjad IP: 83.250.48.126

Du skriver följande till mig-


Tisdag 27 sept 21:37

Du verkar vara ej tjej med dåligt självförtroende. Du söker hela tiden bekräftelse hos andra. Du skriver i tidigare inlägg att man kanske ska ta betalt för att vara hundvakt. Vad är vänner till för? Du ser ut att vara en tjej på 45+. Dags att skaffa bättre självförtroende innan livet försvinner från dig.


Jag tänkter inte lägga någon energi på att besvara dig.Har vuxit i från sandlåde nivån.Gillar du inte min blogg så är mitt råd  läs den inte!!!   

/Carina

Av Carina - 27 september 2011 14:00

Att vara stark är inte att springa fortast eller att hoppa högst. Att vara stark är inte att veta bäst och vara främst. Att vara stark är att aceptera livets vilkor.Att vara stark är att tänka om, när livet inte blir som du planerat.Att vara stark är att se möjligheterna i det som verkar omöjligt.Att kämpa trots motvind och låta den bli till en utmaning.

 

  

 

Hur ska man göra när den man försöker kommunicera med varken bekräftar eller vidrör det ämne man vill ta upp? Ska man vänta ut eller helt enkelt köra på ? Frågorna är många men svaren lyser med sin frånvaro.Varför???


 

Kram

Carina

Av Carina - 27 september 2011 13:45

Fick ett så rart meddelande på FB i går- Efter att ha följt din blogg ett tag vill jag bara säga att du verkar vara en tokskön människa med humorn och hjärtat på rätta stället :) keep on rocking och säg nej nästa gång du tänker göra nått du inte vill :) inte lätt men behövligt för ens självkänsla :)


Har snart haft min blogg i två år.Och det har blivit lite som en dagbok för mig med både text och bild.Har svårt att låta bli att skriva i den dagligen.Även om jag inte har så mycket att skiva om så brukar det bli några rader i alla fall.

Ser att det är ca 30 personer/dag som läser och undrar ibland vilka är ni?

Nu vet jag en person som läser min blogg,och denna person hade jag inte en aning om att den läste om det jag skrev.Men tack i alla fall för det DU skrev jag blev riktigt glad   


I natt sov Norma hela natten,gissa om det var skönt ?

Nora och Norma har riktigt roligt tillsammans,inte en lugn stund i vaket tillstånd.


Isabella och jag åkte en sväng till Farsta.På vägen hem ville hon bjuda mig på en sallad och den var ritkigt god.Det blev en Avocadosallad.

Nu puttrar älggrytan på spisen och snart ska tvätten hängas.

Händer inte så mycket just nu....  


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards