Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Carina - 29 september 2011 20:30

Tiden läker alla sår heter det ju.Och visst tusan stämmer det även på mig.

Fem veckor har gått nu sedan jag blev opererad.

Har nu i några dagar lyckats få på mig en gymnastiksko,väl uppknuten,men varje steg känns.Kan inte gå så jätte långt.Såret ser fint ut men skinnet är väldigt ömt, foten är fortfarande svullen.Men det går åt helt rätt håll i alla fall   

 

Har varit på Party lite i kväll hos Mimmi.Så fina ljusstakar dom har,men så väldigt dyrt. Fanns mycket jag ville ha.Men det blev endast några ljus.


Kram

Carina

Av Carina - 29 september 2011 08:21

Nu är det dags att avgifta kroppen från allt socker.Den 1 oktober sätter jag i gång.

Det har blivit så mycket sött och gott nu då jag varit hemma, så konstigt att inte vågen slagit frivolter då jag ställt mig på den 

Så nu är det lika bra att mota Olle i grind.För har man väl börjat ett sötebrödsliv så rullar det snabbt bara på.Och ska jag återvända till jobbet den 10/10 så måste jag ha denna månad,för där fikas det i parti och minut.Har jag då redan börjat min sockerfria månad är det betydligt lättare att säga Nej tack.

Dom första två veckorna brukar vara jobbigast,sen fungerar det rätt bra.

Så på lördag är det dags   Är det någon läsare som utmanar mig ???


Kram

Carina

Av Carina - 29 september 2011 08:09

Innan du uttalar dig om mig, ska du känna mig.
Innan du uttalar dig om mitt sätt, ska du veta något om det.
Innan du uttalar dig om mina vänner, ska du känna dem.
Innan du uttalar dig om mitt liv, ska du leva det.
Innan du uttalar dig om något, ska du titta till din egen dörr!!!


/Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards