Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Är detta verkligen rätt beslut????

Av Carina - 26 oktober 2011 19:30

Nu är det något STORT på gång,ja snart ska någonting hända.Närmare bestämt i januari 2012.Exakt vad kan jag inte säga i dag.Men jag har sömnlösa nätter,miljoner med tankar,är detta verkligen rätt beslut????

Ja den som lever får se.Kommer att berätta mer om ett tag,just nu vill jag hålla det hemligt.


Det går bra på jobbet,nu är jag åter en glad och positiv Carina.Ljudnivån är väldigt hög så man är bra trött i huvudet när dagen slut.Underbara elever med olika personligheter och mycket energi.


Börjar känna av min hals,har riktigt ont och jag hoppas det inte blir värre för nu har jag inte tid att vara sjuk och framförallt inte råd.

Jag är ett riktigt klantarsele,satt och betalade mina räkningar på nätet och då jag godkänt beloppet och tittade efter då allt var klart fick jag se att en räkning på 178:- hade blivit 1178:- Alltså en tusenlapp för mycket

Ringde då upp denna kvinna som skrattade så gott åt mig.Jag hade beställt något som heter jaktband,ett band man kan sätta på koppel/pejl med mitt mobilnummer på.Pia hade skickat med ett band med mitt kennelnamn på,vilket jag blev så glad för och sa att denna överraskning gjorde mig så glad att jag betala dig för mycket.Så fort hon kan se beloppet,ska hon skicka mig pengarna tillbaks.

Jag har på sistone blivit rätt vimsig av mig   


I går var jag på Ica Maxi i Hallunda,en gång och aldrig mer,så i kväll blev det Ica Maxi i Haninge.Där hittar jag det som ska handlas och det är verkligen stort och fräscht.


Nu ska jag kura ner mig i soffan och titta på lite kärlek= Bonde söker fru


Kram

Carina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards