Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Toaborste i garderoben

Av Carina - 20 november 2011 15:00

Har städat som en galning och plockat undan hela förmiddagen inför dagens visning   Ja Kent har faktiskt också hjälpt till.

Inga tvättkorgar i badrummet,inget tvättmedel eller schampo,inte så mycket som en tvål får ligga framme.

Helt galet tycker jag,alla vet ju att man har dessa saker på toa så varför gömma undan det?

Och vart gömmer man det då? jo i klädkammaren så dom som titta in dä fick nog sitt livs chock kan jag tänka.

Tur att jag slapp träffa dem face to face.Det är ju inte likt mig att ha en toaborste i garderoben   

Hur visningen gick har jag inte den blekaste aning om.I morgon är det förhoppningsvis den sista visningen och vid 18 tiden träffar jag mäklaren och får då nycklar samt info.


Jag har ju som  ni vet lyckats gå ner 3 kg under mina sockerfria veckor.Kent har lyckats gå ner 6 kg.

Kent säger att hans vikt nedgång beror på Linas nyttiga mat.Jag tror även att mina uteblivna efterätter och bakverk har gjort sin verkan även på Kent.Men han tackar Lina för hjälpen.Själv tackar jag Carina   


Alla gillar inte facebook.Kent är en av dem.Han tycker att jag ska testa en facebook fri månad.

ALDRIG i livet,svarade jag.Men du är ju beroende av den där skiten säger han.NEJ där har du fel,visst kollar jag facebook några gånger under dagen men inte hela tiden,så det så  

Aldrig att jag skulle avsluta mitt facebookande för honom eller någon annans skull.Jag gillar ju inte allt han gör så det är väl bara att gilla läget helt enkelt.


Nu ska jag strax laga älgbiff med potatisgratäng och trattkantarellsås.


God söndag på er alla


Kram

Carina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards