Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Carina - 4 januari 2012 22:30

Oj vad jag har saknat min blogg.Inget internet och det tycks visst ta sin lilla tid även med telia.Var helt enkelt tvungen att köpa en ny omgång vecko surf.Ja jag är internet beroende så nu vet ni det   


Sista dagen på 2011 var vi ut till Jimpa på dagen och jagade rådjur med taxarna på Ornö.Vilken jakt,tjejerna skötte sig riktigt bra och vi är välkomna tillbaks.

Hem och duscha för att sedan åka på middag i Sköndal hos Eva och Anders.

     

Dom hade dukat upp med en väldigt massa goda aptit retare.Sedan dukades det upp till en underbar tre rätters


      

Det var en lung och stillsam nyårsafton.Jag körde bil och höll mig nykter hela kvällen.

Tack Eva och Anders för en mycket god och trevlig kväll.


 

Vad har hänt mer sedan sist? Ja inte så mycket mer än att jag åker mellan Skogås och Grödinge.Packar ner i Skogås och packar upp i Grödinge.

Gabriella vägrar att ha sitt rum om hon inte får nytt golv och vita väggar,så nu har vi målat om det och i kväll kom Richard och hjälpte oss att lägga golv.

Det ska tapetseras i vårat sovrum,köpte nya tapeter i dag.Men det blev inte dom jag ville ha.Kent valde och jag hade inte så mycket att säga till om där.

Vi köpte två nya soffor i måndags.En till det allrum där öppna spisen är,den kom i går.Den andra soffan till vardagsrummet kommer 7 februari.

På fredag ska vi köra flyttlasset med möbler.Tobias och Richard ska hjälpa oss.Tjejerna får vara i huset och hjälpa till.

Önskade att vi skulle göra allt klart med tapetsering och målning av ytterliggare ett rum innan vi flytta ner allt.Men vi tänker så olika kent och jag.Och inte nog med det han ska i väg och jaga på lördag hela dagen.Jag vill ju få ordning i huset.Vi hinner säger han.Ja men jag vill få klart tills jag börjar jobba på måndag,svarar jag.Men jag är ledig nästa vecka säger han och ska då fixa hela dagarna.

Fan jag skulle ha gift mig med en kvinna,vi tänker i alla fall lika.  


Ja nu är det som det är och jag får väl slita på så gott jag kan själv på lördag.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards