Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Carina - 7 januari 2012 16:45

Vi bor på landet och det är så nice.Förstår inte varför jag inte flyttat tidigare?

Det är så lungt och fridfullt här ute.Då jag tittar ut genom vardagsrumsfönstret ser jag en häst i hagen.Jag är ju en riktig häst tjej så detta kan ju knappast bli bättre.

Hundarna tror vi ska ut på jakt så fort vi går en promenad.Det finns gott om både rådjur,hare och älg i skogarna.I går var det premiär i hundgården och Nora samt Jasný gillar den skarpt,dom tokspringer och leker för fullt.Ambra och Diza tittar på mig och undrar jaha och vad ska vi göra nu då???


Börjar nu att få lite ording i huset.

Gabriellas rum är klart med vitmålade väggar och ett nytt golv.Hon blev riktigt nöjd   

Isabellas rum ska målas i veckan och vårt sovrum ska tapetseras.Packar nu upp och försöker få lite mysstämning och jag tro jag lyckas rätt bra   

I går fick vi hjälp av Richard och tjejerna med att köra över möbler samt kartonger från Skogås.Tobias skulle också hjälpa till men han hade glömt bort det sa han,trotts att jag skickade två sms kvällen innan,försökte ringa men inget svar samt ytterliggare sms samma dag.Jag slutar aldrig förvånas om jag så säger...

Isabella och Richard åt middag med oss och sov sedan kvar.

Kent jagar älg på Ornö i dag och jag fixar här hemma,ja i Ljungem för det är ju mitt nya hem.Har varit en vända till Skogås,håller på att tvätta samt hämta lite smågrejer där.


Nu ska jag strax börja med middagen,älgfilé,klyftpotatis och sallad.Vi blir sex personer kring middagsbordet i kväll.Tjejernas pojkvänner kommer hit för äta middag och sover sedan kvar.Jag tror dom tycker detta är mysigt trotts att vi bor så långt från stan.För mig är detta livskvalitet till 100%

Har ni vägarna förbi så kom gäna in på fika.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards