Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Carina - 18 januari 2012 22:00

Slutade halv tre i dag.Skönt att få komma hem medans det är ljust.Satte genast fart här hemma med tvätt och matlagning.

Då familj och hundar fått sin mat och promenad var det dags att fixa lite i hundrummet.Detta tog typ hela kvällen.

Har en hel flyttkartong med rosetter,men kan ju inte ha alla framme.Så några få fick komma upp,resten får ligga kvar i kartongen.

Sedan var det dags att ta fram kartongen med deras priser.Och nu står även dom på sin plats.

Så här blev det

          

Det får duga åt mig och hundarna.Blir säkert som så att jag ändrar lite under tiden,men nu har jag i alla fall fått någorlunda ordning i deras rum.


Mitt STORA problem är fortfarande förvaring av handdukar,byter plats på dem igen och jag blir inte riktigt nöjd.Får se vart dom hamnar till slut.


Det verkar vara varannan natt som jag ska bli väckt runt tolv tiden på natten.I söndags var det Noras skrik,i natt var det telefonen som rinde.Det hade gått ett larm på Kentas jobb och vem tror ni masar sig upp ur sängen för att svara om inte jag.Sedan var det nästan omöjligt att somna om.Väldigt obehagligt att vakna av telefonen.Eftersom inga barn/ungdomar sov hemma så blev jag ju väldigt orolig.I natt sover båda döttrarna hemma   


Hur kallt ska det få vara på en arbetsplats? Vi har +18 grader i ett av de rum vi är mest i och jag tycker det är så vidrigt kallt.Har klagat jätte mycket,men det verkar inte hända så mycket.Man får väl gå fullt påklädd för att inte frysa inne i denna fina morderna skola.


Nej nu säger jag godnatt,alla andra har gått och lagt sig,det är bara jag kvar   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards