Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Carina - 19 januari 2012 19:30

Två och en halv liter känns bättre än två och ett halv kg.Ja jag och min vikt,men denna blogg handlar ju om min vikt från början.Detta har väl börjat skena i väg åt alla håll och kanter då jag skriver.

Men jag kämpar ständigt med min vikt.

Har nu i alla fall lyckats gå ner 2,5 kg i januari månad.

Var helt enkelt tvungen att ta fram två och en halv lite mjölk,tog dessa mjölkpaket i en och samma hand.

Jisses det är ju rätt mycket tänkte jag.Men då jag säger till mig själv,två och ett halvt kg har jag gått ner,ja vad är det ? Ingenting ? Men fick nu ändra min uppfattning då jag tog det i mjölk.

Två och en halv liter mjölk har jag gått ner JIPPI   


Nu har vi bott i vårat hus i två veckor och jag måste säga att jag är glad att slippa Skogås.Men hur kunde det bli Grödinge av alla ställen ? finns det dom som frågar mig? Jag bollar genast över skullden till Kent.Det var han som hittade detta hus.

Jag var först i mot det,men då vi var här och tittade på huser kunde jag inte annat än ändra mig.

Känner mig helt vilsen i detta område,men lär väl inom snar framtid bli vän även med det.


I kväll blir det ingen upp packning,har ingen lust alls.Kent är på något möte,Isabella och jag är ensamma hemma.Så det blir en slappar kväll hos oss.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards