Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Carina - 20 januari 2012 21:00

Att komma försent är inte min grej.Jag är en sådan person som tycker om att vara ute i god tid,men att vara ute en hel vecka i god tid var väl ändå att överdriva   


Kent kom hem för några veckor sedan och berättade att vi var bjudna på taxklubbens funktionärs middag den 20/1

Jag skrev genast in det i min kalender,för detta vill jag ju inte missa.Kent fick även en inbjudan via mejl som han skickade vidare till mig och som jag skrev ut.Kollade aldrig datum utan endast tid och plats.Så i dag då vi var redo för denna middag var vi helt enkelt ute en hel vecka för tidigt.Jag kunde inte annat än att skratta åt eländet,vilket fick Kent att bli skit sur och lägga skulden på mig.Ja ja skyll på mig du om det känns bättre för dig   

Men jag tar då inte åt mig för det var du som sa den 20.Ja men du skrev ju ut mailet sa han.

Skit samma vi gör ett nytt försök om en vecka igen.

Så det fick bli grillad kyckling från ica och ett glas rött vin,inte fel det heller   


Det blir inte alltid som man tänkt sig helt enkelt

Kram

Carina

Av Carina - 20 januari 2012 15:00

Äntligen har vi kommit till fredagen.Det har varit en rätt tungjobbad vecka pga en väldigt negativ stämning på jobbet. Så jag hoppas att nästa vecka blir betydligt bättre.


Gabriella har blivit magsjuk och jag hämtade henne efter jobbet i dag.Undrar om det är psykologiskt eller om det är min tur att bli sjuk? För så fort hon satte sig i min bil blev jag illamående   Jag hoppas verkligen att jag bara inbillar mig.


Ska nu strax dra fram snabeldraken och sedan övergå till moppen.Här ska det städas inför helgen.Sedan blir det promenad med hundarna.Dusch och val av kläder för i kväll ska vi in till Skeppsholmen och äta middag tillsammans med styrlesen i taxklubben på båten Segelkronan.


Fick en så rar kommentar från en tjej vid namn Jessica i går angående inlägget jag skrev.Jag kanske inte ser så tjock ut i andras ögon,men då jag känner mig tjock och inte riktigt trivs i min kropp så måste jag göra något åt det.Har alltid kämpat med min vikt i alla år.Önskade att jag vore en sådan person som kunde äta allt utan att öka det minsta i vikt.Men tyvärr är det inte så för mig   Det har ständigt varit en kamp för mig.


Önskar er alla en riktigt trevlig fredags kväll

Kram

Carina 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards