Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Carina - 23 januari 2012 20:00

Tycker inte om att svara då det är skyddat nummer som ringer.Men gjorde det åndå,ja i bland låter jag faktiskt bli   

Ja hej Dick Andersson här svarade mannen på andra sidan luren,du ville att jag skulle ringa dig i dag.Åh vem fem är Dick Andersson tänkte jag  Klockan var inte så mycket 07:42,jag ringde i förra veckan för att boka samtal med denna man/läkare men mitt minne sviker mig mer och mer för varje dag.Kom då på att han skulle ringa mig i dag 07:40.

Berättade  för honom att jag fortfarande har väldigt ont i mina inflammerade tår och att tabletten jag åt Orudis Retard gav mig en sådan fruktansvärd magsmärta,men jag åt dem i tre veckor som läkaren ordenerat ut.Duktig patient jag är.

Ska nu pröva två nya tabletter i en månad Arcoxia och Nobligan.Hoppas verkligen att dessa gör nytta nu för jag vill verkligen inte ta dessa sprutor.Och att få ont så fort jag går börjar bli lite väl kämpigt nu.


Matkasse

I dag var jag till Ica maxi för att hämta ut min matkasse.Veckans meny blir följande

*Bouillabaisse med apelsinaioli och örtkrutonger

*Mac'n cheese med krispig sallad

*Stekt korv med ratatouille och timjansenap

*Sötsyrlig dillkyckling med ärtig sallad

*Köttbullar med Italiensk tomatsås.Dessert:Marrängtoppade apelsinhalvor


Ska pröva ytterligare en vecka till med Icas matkasse innan jag bestämmer mig för vilken matkasse det blir.

Passade även på att handla lite och kunde inte motstå att köpa semlor.Så nu är min första semla för i år uppäten

  

Men jag tyckte inte att den var så god.Lite för söt   


Jag skrev i går i min blogg att nästa helg ska Diza minsann få jaga och vad upptäckte jag i går? Jo hon har börjat löpa.Så tyvärr blir det ingen mer jakt för henne,hon får helt enkelt vänta till Oktober.

Frågan är om det blir mer taxjakt överhuvudtaget då det verkar komma mer snö nu.Tur snön kom så pass sent.


Kram

Carina

Av Carina - 23 januari 2012 11:32

 

  

Kram

Carina 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards