Carina´s Blogg

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Carina - 26 januari 2012 21:00

Fy vilken dag jag haft.Så fruktansvärt trött att jag nästan somnat så fort  jag satt mig.Det var länge sedan jag var så här trött.

Fick förmånen att jobba i min gamla klass i dag och eleverna uppskattade det väldigt mycket och önskade mig välkommen tillbaks igen vilket alltid känns extra kul.Vi jobbade med matlagning,recept och reklam hantering.


Kvällens middag blev köttbullar med italiensk tomatsås och spagetti = "Lady & Lufsen" mat.


 


Isabella kom hem i kväll,var en vecka sedan hon var här sist.Det är så trevligt och mysigt att ha henne hemma,men i morgon åker hon till Richard igen.Tobias skulle också komma men fick annat för sig,det brukar bli så rätt ofta så jag är inte förvånad.Gabriella jobbar i kväll som alla andra torsdagar.


Dennis kom förbi i kväll på en fika och lite prat med Kent.Isabella har med min hjälp fått lite färg i sitt hår.

Det är nästan helg i dag eller dagen före helg.Ska bli skönt med helg nu.Känner att jag skulle behöva en riktig sov morgon.Var länge seda jag sov ut.


Ett kort och tort inlägg i dag precis så som jag känner mig.Kan inte vara på topp jämt   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards