Carina´s Blogg

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Carina - 27 januari 2012 16:00

Gick upp klockan fem i morse,en halvtimme tidigare än vad jag brukar,för att köra Isabella till bussen vid Rosenhill.

Ja bor man på landet som vi nu gör så går ju inte bussarna så ofta och då får man ibland åka en bit för att kunna ta en annan buss.


Skönt med fredag tycker jag och det märktes även på eleverna att dom var fredags trötta i dag.

Kom i väg redan vid 13 tiden från jobbet.Åkte en sväng till Trångsund sedan blev det inköp på Ica Maxi och vem träffar jag där om inte världens bästa jobbarkompis Camilla   


Ska snart ta en promenad med hundarna och sedan ta en dusch.I kväll gör vi ett nytt försök med Taxmiddagen   

Förhoppningsvis slipper vi åka hem hungriga denna gång   

Är inte så sugen på att åka i väg om jag ska vara ärlig,vill sitta framför öppnaspisen med ett glas röttvin,bra musik och bara njuta av att det äntligen är fredag.

Men så blir det inte i kväll.Tror till och med att jag får köra hem så det blir nog vatten i mitt glas i kväll.


Önskar er en riktigt trevlig fredags kväll

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards