Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Carina - 13 februari 2012 20:15

Då är det så gott som klart i vårat sovrum.Bara lite små detaljer och en blomma sedan är det helt klart.

Här kommer nu lite bilder,håll till godo

         


Fler inköp i min favorit affär Cozzie 

       

Det blev även hjärt tema i sovrummet,jag är ju en STOR hjärt älskare och har svårt att låta bli att handla dem   


Kram

Carina



Av Carina - 13 februari 2012 13:00

DAMMTUSSARNA UNDER SÄNGEN ÄR ÄNGLARNAS SMÅ TOFFLOR-Ska verkligen försöka att tänka så dom dagar jag inte har ork till att dammsuga   


Med Ipren,Nezeril och ett gäng näsdukar fixar jag denna dag på jobbet.Det råder personalbrist här,då det tydligen är fler än jag som är förkyld.Vi har även elever hemma från skolan pga förkylning.Kan vara dom som smittat mig.

Camilla och jag har arbetat ensamma i dag med endast två elever,vilket har varit så trevligt och riktigt skönt.

I morgon är det   och vi har i dag målat en massa hjärtan med eleverna som dom ska få ta hem i morgon och glädja sina föräldrar med.

Nu har vi rast och i eftermiddag är det som vanligt en massa möten inbokade.


I går hade vi +1 grad,solen sken och det droppade från taket.I dag var det -12 grader,är så grymt trött på denna kyla.

Men vad mer kan man vänta sig denna vintermånad ???


Ha en fin måndag

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards