Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Carina - 14 februari 2012 19:30

Alla hjärtans dag   Trevlig dag för oss som älskar hjärtan.Men inte älskad av alla,en del kallar den för alla hjärtans jävlar dag.En dag med många känslor,förhoppningar,glädje och sorg.

Det skall uppvaktas med presenter och middagar.Varför inte bara en kärleksfull kram? 

Jag tycker vi gör om denna dag och även döper om den till  allas kramdag. En kram är gratis och kan vara hur skön som helst.

På vår skola (liksom många andra skolor)säljer elevrådet rosor och gele hjärtan till ungdomarna,som dom sedan ger till någon på skolan.Tänk den elev som i dag inte fick någon,men alla andra fick.Fy så grymt det måste kännas.


I dag var det riktigt nära ögat,ja bara en hårsmån,att jag fick in en älg i min bil.Det var strax efter 18 och jag var nästan hemma,då kom älgen och korsade min väg,jag fick bromsa och allt som låg i mitt framsäte hamnade på golvet,hjärtat satt uppe mellan ögonen och jag blev rent ut sagt skit rädd   


Förkylningen börjar sagta släppa taget om mig,men jag är långt i från bra.Har ungefär fem virus blåsor på tungan.Sådana blåsor som gör så där förbaskat ont.Och tungan är ju i stort sett aldrig stilla.Ja i alla fall inte i min mun.  

Prova att svälja utan att röra tungan,det går bara inte och varje liten rörelse gör skit ont.Och då jag ska äta, eller prata,ajajaj vad ont det gör.

Man skulle kunna tro att jag fått vattkoppor på tungan,men så är inte fallet denna gång.Utan en redig bondförkylning.


Vill i alla fall ge er alla bloggläsare en varm och kärleksfull kram i dag

Carina

 

Av Carina - 14 februari 2012 09:21

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards