Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Carina - 19 februari 2012 21:30

Det är för mig en stor ära att i dag få utdela detta pris-Uppfödarpris i Guld Högre valör till Rondodrevets Kennel Carina Andersson i Grödinge.

Ja exakt dom orden sa klubbens ordförande i går på årsmötet,och stolt som en tupp stegade jag fram för att ta i mot Diplom och denna guld plakett.13 år som uppfödare har nu givit mig den finaste och högsta pris man kan få i taxklubben.

Tack så mycket till er alla valpköpare som startar på prov/ustställning,utan er hade jag inte varit där jag är i dag.

 

År 2008 erövrade jag ett vandringspris för alltid -Vildmannens VP skänkte år 2009 ett vandringspris tillbaks.Detta poängpris fick jag också ta med mig hem.Det är ett pris där man räknar i hop poäng för de avkommor som startar på drevprov,samt extra poäng då dom blir champion.

Så ett STORT tack till er som under 2011 startat era hundar på drevprov,detta gav mig 67 poäng.


I dag söndag har vi varit och handlat till vardagsrummet.Hyllor,skåp och en matta.Vi ha skruvat och fixat fram till halv nio i kväll.Sen fick vi nog,det är en del kvar att göra,samt handla,och min förhoppning är att det blir klart till nästa helg.

Tänk att det kan ta en sådan tid att få ordning på ett hem.

I mogon har jag sovmorgon,börjar en timme senare,eleverna har studiedag och vi ska sitta i skolbänken i stället.


GRATTIS Gabriella på din namnsdag   


Kram

Carina

   


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards