Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Carina - 2 mars 2012 15:45

I onsdags var det dags att åka ner till Göteborg med mina shopping brudar Isabella och AnnBritt.

  Här står vi Isabella och jag redo att åka

 Efter en god lunch var det dags att inhandla lite bilgodis    

AnnBritt körde oss mycket tryggt och lugnt till Göteborg.Men hennes GPS var inte riktigt att lita på,kör av motorvägen och kör på motorvägen,ja det hände där vi inte alls skulle köra av  Vi hamnade även i ett industriområde, och dessa högersvängar och Usvängar var något vi också fick uppleva.

Jösses vad vi skrattade.Mitt i cetrala Göteborg hamnade vi bland spårvagnar hade en spårvagn både bakom och framför oss och det var tur vi åkte i en Hummer,vilket kändes rätt tryggt då vi körde bland dessa spårvagnar som fanns ÖVERALLT.

Till slut kom vi till vårat hotel och kunde checka in.

  

En Irish coffie innan vi gjode Göteborg satt väl på sin plats

    

 Åt en mycket god middag på Babar.Drack vin och tog sedan taxi tillbaks till hotellet för att fortsätta i baren.Isabella gick och la sig för att sova medans AnnBritt och jag satt kvar,vi hade såå mycket att prata om   

 

 Torsdag stod Gekås-Ullared på vår planering.Hej å hå här ska shoppas.Med varsin kundvagn styrde vi med bestämda steg in i varuhuset.Det var lite med folk,vilket var väldigt skönt.

 

Bra med reg nummer på vagnarna om man skulle tappa bort den

 

Det fanns även vagn till våra lunchbrickor


    

Ja mycket shopping blev det,efter fem timmar såg min vagn ut så här.

 

Och bilen med ALLT VI handlade


Ingen kö i kassan,det var bara att gå raka vägen fram för att betala.

Isabella hittade också mycket till sitt och Richards nya hem.

Tack AnnBritt för att du körde så säkert och bra.Det var väldigt trevligt att få lära känna dig och jag ser fram i mot fler shoppingresor tillsamman med dig.


Fredag

Skönt att vara ledig.Åkte till Haninge för att fixa mina naglar.

  Ville ha ljuslila toppar,men tycker dom är mer åt det rosa hållet.Är i alla fall spernöjd.

Åkte sedan för att prata med en kille angående mitt stenskott jag fick i tisdags,ska tillbaks på onsdag och få detta fixat.

Hämtade sedan Gabriella i Farsta.Vi åkte vidare till Tumba för att handla med oss lite lunch-avocado sallad hem,blev även ett stop i Vårsta innan vi kom till Ljunghem.

  Har suttit på altanen och njutit av solen.Det är en fantastisk årstid vi har framför oss nu.


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards