Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Carina - 4 mars 2012 20:15

Ombytta roller blev det hemma hos oss i dag.Normalt är det jag som städar och fixar här hemma.Men inte i dag.

Jag satt på altanen medans Kent städade i garderoberna.Hängde upp jackor på galgar,vek skjortor och tröjor( ja han får faktiskt ansvara för sina egna kläder,men det var även mina jaktkläder som fick ny plats i huset)  Jag njöt av solen och kände mig väldigt nöjd med tillvaron.

Vid 13 tiden var det dags för mig att åka på jaktmöte ute på Gålö gård.Ett möte enbart för oss kvinnor.Och vilka kvinnor det var.Jag började först att fundera på om jag hamnat rätt möte? Det pratades om vikt och bantningsmetoder.Skönt inte bara jag som är nojig över min vikt och kropp   Fast i detta sällskap kände jag mig väldigt snygg och smal   


Jag var yngst i gruppen dom andra var 50+

Vi pratade om olika aktiviteter som vi vill göra och jag blev inbjuden på tjej jakt i november,ska bli roligt.

I april ska vi hem till en tjej i Tungelsta som arbetar som konservator.Kul att få lära känna lite nya människor med olika intressen.


När jag kom hem hade Kent hunnit med att städa garaget och lagat middag,men det skulle vi ha i morgon hade han bestämt så i stället blev det Kolgrillsbaren i Tumba.Väldigt gott och nu stinker jag som en hel vitlöksfläta   


Nu blir det strax soffbyte från öppnaspisen in till tv soffan.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards