Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Carina - 13 mars 2012 19:00

Två bra saker på en och samma dag,jag blir så himla glad   Ungefär som att vinna på en lott.Plötsligt bara händer det.

Fick först ett sms om att tiken som jag väntar på ska börja löpa, har nu satt igång sitt löp och parning blir vecka 12

Sedan kom ett samtal några timmar senare,biljetter till Madonna 4  juli är fixade-SÅÅÅÅÅ kul   Såg henne för en massa år sedan,tror bestämt det var för 22 somrar sedan (oj vad gammal jag är) Ska bli grymt roligt att se henne igen.Trodde ärligt talat inte att det gick att fixa biljetter dit.Men Anders han kan fixa han.


Detta firrade jag med att tvätta min bil på vägen hem och då visade det sig att var 6:e tvätt är gratis och detta blev det just i dag.Det går bra nu   


Nu är det mycket prat om inredning och att fixa hemma då vi- Nettan Camilla och jag sätter i gång och pratar.Roligt att bolla tankar,ideér och tips med varandra.Det finns många fina hemsidor och bloggar att besöka.


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards