Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Carina - 15 mars 2012 18:30

Mat är gott.Mat ska vara gott.Att laga mat är roligt och att laga nya maträtter är ännu roligare.Där av mitt val av Ica kassens inspirationskasse som jag köper varannan vecka.

Ska nu vara testmatlagare fick nämlige detta på mail i dag-

Testlaga för juni!

Börja drömma om sommaren redan nu med fem härliga testlagar-
rätter som kommer i Buffés juninummer. Testa panzanella, en italiensk brödsallad med tomat, basilika och sardeller, till citronstekt kyckling. Gillar du asiatiska smaker kanske omeletten med lime- och korianderdoftande kräftröra lockar. Eller grilla saftiga lammburgare och låt ett läckert aromsmör smälta över dem.

Hälsningar Bufféredaktionen



När rätterna är lagade ska jag även skriva en receptkommentar.Detta ska bli väldigt roligt tycker jag,tack för förtroendet Ica Buffé   


 Middagen hemma hos oss i dag blev fläskkarré med hasselbackspotatis och färska champinjoner stekta i smör och vitlök samt sallad.


  

Har sett att flera vänner på FB köpt detta Taxvin så jag kunde inte hålla mig.Detta är en beställnings vara på systembolaget och i dag hämtade jag mina flaskor.Tre vita och tre röda viner.Hoppas dom smakar bra.


Nu ska jag leta igenom min garderob efter kläder som jag ska ha i morgon då det blir Ålands kryssninge med mina arbetskamrater.


Trevlig kväll

Kram

Carina

 


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards