Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Carina - 18 mars 2012 19:15

Ålands kryssningen med jobbet blev väldigt lyckad.Mycket skratt,dans och ett väldigt skålande   

 Vi började med att äta smörgåsbord.Sedan bestämde vi träff för karaoke kl 22.Där sjöng dom som vågade och jag blev väldigt överraskad över vissa sångtalanger,sedan satte discot i gång   

 Vi fortsatte lite senare några våningar ner där det var dansband.

Jag delade hytt med Anna och Ylva.När klockan började närma sig tre tyckte Anna att det var dags för oss att sova.Tur var väl det för annars hade jag nog kunnat fortsätta hela natten lång   

Pigg som en lärka klev jag upp vid halv nio för att äta frukost.Klockan 12 var det lunch buffé och sedan var paryt i gång.

Kent mötte upp mig vid båten då jag lagom söt och go återvände hem.Isabella och Richard var hemma hos oss och vi grillade tillsamans.Vid 22 var det dags för en mycket tött Carina att sova.

 En tjej på dansgolvet klev på min fot med sina högklackade skor.Har väldigt ont i min fot i dag,det borde vara sko förbud på dansgolve tycker jag   


I dag har jag städat,tvättat,bytt gardiner i två fönster,varit och slängt sopor på återvinnings stationen.Tränat spår med Nora och tagit en LÅNG promenad med alla hundarna.

 


Ja det var min helg.Nästa helg blir det bara ramlösa för min del.

Ha nu en trevlig söndagskväll.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards